Ce plănuiesc să mă enerveze în 2016

facebook-really-dislike-button-500_large

Citesc de vreo săptămână pe Facebook liste cu „rezoluţii” de An Nou. Ca să revenim la sensul corect al cuvântului „rezoluţie”, cred că nici ONU nu-şi propune atâtea lucruri pe care ştie că nu le poate duce la capăt. Da, simt şi eu ironia contradicţiei cu această postare, dar m-am apucat şi eu de o listă: a chestiilor care presimt că mă vor scoate din sărite anul ăsta.

  1. Reţetele de „mamologie”. M-au tot călcat pe bombeuri în ultimii doi ani şi m-am şi exprimat în consecinţă. Da, e dreptul tău să faci o mini sau maxi-afacere din ideea de guru de parenting. E dreptul tău să încerci să-ţi convingi audienţa că ştii TOT despre creşterea unui copil. Nu a copilului tău, ci a ORICĂRUI copil. Dar este şi dreptul meu să-ţi observ impostura, atunci când mi se pare că e cazul.
  2. Rasismul, dogmatismul, burico-centrismul (aşa numesc eu ideea că grupul, rasa, naţiunea, religia ta sunt buricul Pământului). La astea am alergie de când mă ştiu, dar presimt că 2016 va fi un an special şi solicitant în sensul ăsta.
  3. Pantofii „nude”. Nu mă întrebaţi de ce, mă calcă pe nervi de vreo doi ani, dar în 2016 am de gând să ţin tirade împotriva lor :)) Mi se par exact accesoriul care, în loc să te recomande ca sofisticată, mie îmi transmite că nu ai ştiut ce să asortezi la ţinută.
  4. Pretenţioşii fără cauză. E un mic talent de-al meu să ghicesc snobul dintr-un cuvinţel. Nu faptul că poţi să îmi reciţi un dicţionar de neologisme te face sofisticat. Nu mai mult decât pantofii nude, în orice caz 🙂 Dacă insişti să faci asta şi în 2016, îmi propun să fac mişto de tine. Şi să sper că te prinzi.
  5. Ţepele. Indiferent dacă vorbim de campanii de reduceri mincinoase sau de înţelegeri neonorate, am adunat în ultimii ani suficienţi nervi cât să mă apuc să ripostez. Nu e o ameninţare, e o promisiune faţă de mine însămi.
  6. To be updated.

Voi ce aveţi anul ăsta pe lista de „Dislike”?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ce plănuiesc să mă enerveze în 2016

  1. opantazi zice:

    Din punctul meu de vedere, ai acoperit cam tot… 😀

Lasă un răspuns

